تغذیه

چگونه از اضافه وزن در آخر هفته جلوگیری کنیم ؟

خلاصه مطلب

  • چگونه از اضافه وزن در آخر هفته جلوگیری کنیم ؟

چگونه از اضافه وزن در آخر هفته جلوگیری کنیم ؟ همیشه قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته خود را شروع کنید ، خوب فکر کنید.مهم این است که همیشه عادت های خوب تان را حفظ کنید و به جای آنکه یک روز به خوردن غذاهای پر کالری اختصاص دهید ، برنامه غذایی خود را طوری تنظیم کنید تا تنها لحظه هایی را به خوردن غذاهای پر کالری اختصاص دهید .

چگونه از اضافه وزن در آخر هفته جلوگیری کنیم

شاید باور نکنید ولی شما با خوردن غذاهای پرکالری در آخر هفته می توانید به طور باور نکردنی ای زحمات تمام هفته تان را بر باد دهید.همه ما به خوبی این موضوع را می دانیم بدست آوردن وزن بسیارآسان و از دست دادن آن به زمان و فداکاری زیادی احتیاج دارد.یک آخر هفته با تغذیه نامناسب و بدون فعالیت می تواند برنامه ورزشی شما در هفته آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

ما به شما توصیه می کنیم همواره رژیم غذایی مناسب و فعالیت تان را حفظ کنید. چهورزش نمی تواند به عنوان یک جایگزین برای یک رژیم غذایی نامناسب استفاده شود و تغذیه متعادل در هر روز هفته مهم است.ما در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه  از آخر هفته خود لذت ببرید در صورتیکه دچار اضافه وزن نشوید با ما همراه باشید :

حذف نکردن وعده های غذایی

تمام وعده های غذایی خود را در طول روز به دلیل اینکه می خواهید شام به بیرون و یا مهمانی بروید حذف نکنید.نخوردن صبحانه و ناهار گزینه خوبی برای جلوگیری از اضافه وزن نیست.دلایل زیادی وجود دارد که چرا این یک تاکتیک خوب نیست.کاهش میزان قند خون، کمبود انرژی و عدم تمرکز، فقط چند مورد از علایم گرسنگی در طول روز است.اگر شما به خاطر خوردن وعده شام تمام وعده های غذایی خود را در طول روز حذف کنید در نهایت در شب دو برابر همیشه غذا مصرف خواهید کرد و این امر سبب افزایش وزن می گردد.

فعال باشید.

از آخر هفته خود به عنوان یک فرصت برای برقراری ارتباط با دوستان خود برای انجام کاری فعال استفاده کنید.می توانید با دوستان خود به یک پیاده روی در پارکی زیبا و یا خرید بروید.در نظر بگیرید که یک کلاس ورزشی سرگرم کننده داشته باشید که به طور معمول در طول هفته برای لذت بردن از آن به آنجا بروید.

شاید این مطالب هم مفید باشد

تاثیر رعایت آداب غذا خوردن در سلامتی

طرز تهیه کوفته کلم با سس

مشکلات ذهنی که باعث چاقی می شود

 

 

برنامه صبحگاهی خود را حفظ کنید.

تمرینات ورزشی خود را از دست ندهید.بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که هدف  و روحیه سالم خود را حفظ کنید.خوابیدن به مدت طولانی در طول روز باعث می شود بیش تر احساس خستگی کنید.و این احساس خستگی می تواند باعثتغذیه نامناسب و عدم انجام ورزش شود.از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که چه در طول هفته و چه در آخر هفته صبح زود از خواب بلند شوید.

مراقب نوشیدنی های خود باشید.

سعی کنید از نوشیدن بیش از حد نوشیدنی های شیرین جلوگیری کنید.شگفت انگیز است که بدانید  چقدر کالری می تواند در نوشابه ها و نوشیدنی های الکلی وجود داشته باشد.نوشیدن آب در طول روز به شما کمک خواهد کرد که به سمت نوشیدنی های پر کالری نروید.

تمرینات ورزشی کوتاه

اگر شما زمان کافی برای انجام تمرینات ورزشی طولانی مدت را ندارید می توانید صبح زمانیکه از خواب بلند می شوید به مدت ۱۰ دقیقه ورزش کنید و همچنین شب نیز قبل از رفتن به رختخواب این کار را به مدت ۱۰ دقیقه تکرار کنید.تمرینات ساده  به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید و آخر هفته فعالی داشته باشید.

منبع
وارونه
برچسب ها

abolshahid

علاقه خاصی به کار با وردپرس*برنامه نویسی*و نویسندگی دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن